Saturday, April 16, 2011

Congrats to Bogdan!

Ok, jeg gir meg. Jeg ser egentlig ikke på talentshow og lignende på tv, men etter å ha integrert meg såpass i denne familien har jeg ikke stort valg. På en måte angrer jeg ikke, for Bogdan, fra norske talenter har tatt talen fra meg! (DO WATCH)

Påskeferien er endelig her og jeg har forhåpentligvis noe å gjøre til en hver tid før fredagen kommer og vi blir forlatt til fordel for en sydenreise til spania som vi ikke er med på. Til da skal jeg ha tilbringt tid med venner, farmor, søsknene mine, og vel, jeg skal i det minste gjøre noe til en hver tid!

Endelig ferdig med en hektisk uke med tur til kvinnemuseet og Kongsvinger festning hvor jeg fant Per, en salamander på villspor. Dessuten matteprøver, biologiprøver, regnete utflukt i skogen med strategispill og isføtter etter pilking på sørpete is og plumping. Dessuten fått utlevert en fungerende pc, fått ny mobil, organisert klesskapet med hjelp av ikea, kjøpt en rekke bursdagsgaver, sett på Etaten, og alt for mye annet.

Ou, og dessuten traff jeg Oddmund igjen i dag. Fantastisk fyr jeg kunne tenke meg å tilbringe mer tid med. Jeg hadde oppriktig savnet ham, og har aldri før blitt så smigret ved å bli husket og hilst til. Jeg skrev et kjærlig innlegg om Oddmund etter mitt første møte med det flotte mennesket her.

Nå skal jeg gjøre opp for alt ugjort. Ønsker alle en fin "pause"!

0 comments :