Monday, April 18, 2011

18. april - påskeferie 2011

Being seriously excited på vei til vår nye venn, Bogdan.
Arrived. Rino being a serious man by Bogdans holy shrine - the piano.
Not so serious anymore. Had a great time.
-Leap-
Klokken er halv tolv og søsknene mine kommer til Oslo, vi titter etter sko til lillebror:
Still looking.

Deretter dro elskling hjem og jeg, Julie og Aleksander satt nesa i rettning Bjørndal i håp om å ende opp hos Farmor - hvor vi dessuten ble fôret opp med søtsaker og mat som aldri før. Lillebror fant sko på veien hjem.

Jeg gikk en time rundt på Jessheim før jeg kom meg helt hjem - tok med meg noen skatter.

5 comments :

Mia Regine said...

Pena ♥

Lene said...

Så klippet av ham på youtube, SICK dyktig fyr! :) Jeg skjønner forresten ikke hvorfor du ikke legger ut flere bilder av deg selv, du er jo helt sinnsykt pen!

Anonymous said...

Hvordan kjenner du bogdan? :)

Catharina said...

blæ, dere da - grunnen til at jeg sjelden legger ut bilder av meg selv er fordi det er få bilder som er heldige!

Jeg kjenner Bogdan på samme måte som jeg kjenner andre - man tar kontakt og finner tonen :)

Carina said...

Naaw søta! <3

SV: Hihi, takk takk kjære!