Saturday, April 23, 2011

10 ting som har gjort meg glad den siste tiden:

Formspring. Det er en eller annen finuelig raring (eller fler) som har stilt meg spørsmål titt og ofte den siste tiden. Det er fint å se at noen stadig er innom. Skikkelig kos, faktisk.

Å møte Bogdan for første gang. Forhåpentligvis starten på et fint vennskap. En sjarmerende type som var midt i blinken for meg og elskling både som venn og buisness-partner.

Våren er mer enn forventet, og det føles som om sommeren allerede er kommet!

At Portal 2 hadde release og at jeg kunne spille det sammen med min kjære, hvor den ene androiden i multiplayer-settet faktisk er høy og tynn akkurat som elskling. Og Hai-spillet, Hungry Shark, som jeg fant på Android marked - spise mennesker og sånn (og batteriet på mobilen min).

På locationscout med min kjære til eksamensfilmen hans, stoppet vi innom besteforeldrene hans i Drøbak sammen med faren og søsknene hans.

Lange negler som jeg kan lakke med finfin neglelakk. Nå har jeg rød, for det liker elskling.

Å lese den bittelille boka (gullakert med rødt bind, silke bokmerke og fint omslag) De Dødes Tjern av André Bjerke når det er sent og elskling sover.

Besøke farmor sammen med søsknene mine. Vi snakka om politikk, fordommer og spiste en hel haug med kaker. Det fine etter alt det var vel egentlig at jeg ikke hadde gått opp et gram! (Og at lillebror til syvende sist fant seg et par med sko).

Besøk og overlevering av bursdagsgaver til søsknene til elskling, kakespising og ditto invitasjon. Da de var her var det også veldig hyggelig selv om jeg plutselig ble opptatt med å chatte med Bogdan.

Det er påskeferie, og vi passer huset i en hel uke!

Er det noe som har fått deg til å smile?

5 comments :

ann-kristin said...

så koselig :) har smilt masse i ferien, mye pga ferie og sol :) det har hjulpet mye på humøret

Lene said...

Jeg har den boka! Jeg har teknisk sett fire av de dødes tjern nå x)

Bra du koser deg, virker kjempeartig :D Jeg er bare glad sola har begynt å glimte litt til så det ikke er så sinnsykt kaldt hele tiden x)

M said...

Flott blogg! Du tar veldig bra bilder. Bra du har noe å smile for;))

A: Hadde du kontaktet meg for noen uker siden, ville jeg sagt 'ja' til en miserabel slankepartner. Men slik ting er i dag, er det som såtr på bloggen min den sørgelige sannhet. Men jeg blir sikkert bedre igjen, kan en jo håpe, og da vil enhver slankepartner være ønsket :)

Stine Bendiksen said...

Takk for kommentaren! :)

Så flott bilde av dere! Ble litt inspirert til å skrive et slikt inlegg selv, det er de små gledene som teller :)

Christina said...

Aw, så sjarmerende du er! ^^