Tuesday, March 15, 2011

soon to be reunion

Tidligere i dag fortalte jeg om Tallulah som operertes under TV-Norges oppsyn. Nesten hele familien ble med for å hilse da hun våknet senere i dag. Jeg ble heldigvis ikke med på noe klipp annet enn når jeg går ut av bilen, men jeg fikk se Tallulah. Hun var ikke helt våken men hun myste inimellom med øynene og så på oss. Hun kommer hjem i kveld.

Etter helgen som var nevnte jeg såvidt at Baileys, nakenkatten, hadde vært frekk nok til å legge seg inn under dyna til bestemor da hun overnatta. Utrolignok godtok bestemor det hele og lot Baileys sikle og ikke minst male hele natta. Han sitter under dyna med meg i skrivende øyeblikk, jeg har ikke gitt han oppmerksomhet på minst 40 minutter og han maler fremdeles. Jeg kan ikke skjønne hvordan han orker det - jeg får ikke puste i stort lenger enn 1-2 minutter i en inneslutta dyne.

Anyways: her er et bilde av Baileys, Qiara og Rinabell like etter at bestemor har stått opp. Baileys i sin lille hule, og hundene som okuperer alt som heter mykt så fort det er ledig.

0 comments :