Thursday, March 31, 2011

Recently bought blu-rays

Jeg pleier riktig nok å ha sett alle blu-ray filmene jeg kjøper, noe som selvfølgelig ikke kan sies om alle DVD'ene jeg kjøper, dog; på denne "shoppingturen" tok jeg med meg flere blu-rays for 39,- som jeg aldri har sett. Forresten, så kommer Legends of the Fall (Min favoritt over alle favoritter) på tv på Lørdag - på en eller annen kanal jeg ikke husker hva er!


Jeg har forresten vært syk i en uke. Jeg tror jeg må ha en eller annen kronisk lidelse som gjør at jeg alltid er syk. sucks.

4 comments :

Lene said...

Oh damn! Kostet alle de bare 40kr? Der var en god del filmer jeg har sett og en god del jeg kunne tenke meg å se. District 9 og Law Abiding Citizen var noen av de filmene der jeg faktisk satt å heiet på ''the bad guy'' :P

Lene said...

sv: Damn! Hvorhvorhvor?? Law abiding citizen gjorde vel egentlig bare den ''feilen'' at de skapte for mye sympati med Butler sin karakter, så det ble svært vanskelig å ikke være sympatisk mot ham! Til tross for hva som skjer i filmen ;)

Jeg har funnet ut at på stranda er de fleste for opptatt av at hvordan de selv ser ut i badetøyet, at de egentlig ikke bryr seg så hardt allikevel om at jeg kanskje gjerne kunne hatt en litt flatere mage og mindre hofter. Er i allefall det jeg sier til meg selv ;)

Lene said...

sv: Darn it! Finnes jo ikke spaceworld på mils omkrets her jo x) Ja, det er de bare å gjøre, den er mye mer behagelig en nitrening og dietter i fleng rett før bikinisesongen i håp om å oppnå resultater som realistisk sett krever ett års trening for min del i allefall! ;)

Mia Regine said...

SV: Tusen takk :)

Digg å få så mye film for så lite penger!