Tuesday, March 15, 2011

Når det gjelder dyrehold

Tallulah, den italienske myndevalpen, har klart å brekke benet. Det skjedde natt til i går, og vi fikk ikke undersøkt hos en kirurg før i dag om det ville være noen mulighet for operasjon. Hun har brudd like ved håndleddet - det skjedde antageligvis ved å hoppe ned fra spisebordet. Vi var fryktelig redde for mulighetene til operasjon, amputasjon eller det værst tenkelige: avlivning. Av alle hundene hadde vi simpelten glemt å forsikre henne - ved et rent uhell! I et øyeblikks desperasjon kunne vi ikke brydd oss mindre om økonomi.


Akkurat nå ligger hun på operasjonsbordet. TV-Norge filmer hele operasjonen. Den eneste bekymringen jeg har nå er problemer ved narkose, for hun er så liten.

Ellers er jeg sengeliggende i dag og. Drittvinter som gjør meg syk igjen akkurat i det jeg var i ferd med å bli frisk. Hele situasjonen jeg er i nå drar all drivkraft ut av meg og jeg klarer ikke gjøre annet enn å ligge i ro og sove.

0 comments :