Monday, March 14, 2011

Lately March 2011

Jeg har brukt helgen på å være syk (igjen), se film, og å tegne. dessuten har jeg og Star Wars figurene hatt photoshoot, ikke alle har enda fått sin egen shoot, men de vil sakte men sikkert dukke opp her og i The Star Wars Corner.

Bestemor (bestemoren til elskling) har vært her i løpet av en natt. Hun har vært i Thailand i 3 måneder og kom hjem tidligere denne uken. Jeg fikk en nydelig sommerkjole av henne. En noe festlig historie fra hennes besøk tar jeg senere med foto som dokumentasjon.

Jeg er glad for tiden. Det er lyst når jeg står opp. Skolen er snart over. Etter det venter et år med jobb på tilfeldig arbeidsplass. Deretter en lengre reise utenlands før jeg søker meg inn på en skole og flytter til oslo (les: dersom alt går slik det skal, i det minste).


Jeg så nylig The Visitor som straks ble en ny favoritt. Det har gitt meg en ny favorittkarakter. Jeg lo og jeg gråt. The Visitor er man bare nødt til å se. Spoiling av noe annet slag vil jeg ikke gi.

Om alt går som planlagt arrangerer jeg og bedriften HLan et Lan-partey til neste helg. Så sant elever gidder å melde seg på.

I dag er jeg ikke på skolen grunnet sykdom. Sucks. Da vil jeg bruke dagen fornuftig med tegning, eventuel skolearbeid, Jekyll & Hyde og kaaanskje en film.