Saturday, March 19, 2011

Hate this

Ååh.. jeg hater pc. Jeg har et viss antall GB på pc'n.. jeg utfyller et visst antall GB og en PC gjemmer usynlige filer rundt over alt så det jeg ser og vil ha på pc'n utgjør knapt noe av det jeg faktisk har plass til, mens det usynlige crap'et tar dritmasse plass og jeg får ikke engang redigert bilder - lite plass har jeg nå. PC, jeg hater deg!

Jeg har bada Baileys i dag. Han er superren, kosete og skikkelig bebi nå. Jeg har farget håret til elskling og sett Bambi. Forut det, vel - jeg har egentlig ikke gjort stort annet enn å føle meg ubrukelig i dag. Jeg må dessuten få rydda rommet så det er plass for at jeg trener på gulvet - begynner å bli begrenset med ståøvelser. Dessuten så jeg en Stepmarskin på Euroshop som jeg kunne tenke meg ettersom den var så suuperbillig. Ou, well. Kanskje jeg finner meg noe funfun i Sverige i morgen - selv om ca alle pengene jeg nylig fikk inn på kontoen har gått til sparing, kollektiv tilgjengelighet for en måned, og noe shopping.

Ha en finfin helg videre - så skal jeg prøve på det samme.

8 comments :

romogcola said...

Håper helgen din ble bedre etterhvert:)

Katrine said...

Jeg føler meg fristet til å skrive en hel masse om hvor fint det er å bruke Linux og hvor mye plass det sparer og slikt, men jeg skal la være. Photoshop fungerer ikke i Linux uansett, man må klare seg med GIMP :3

Å! Du må si ifra om du plutselig har masse tid og ingen å bruke tiden med, sånn btw :D

Katrine said...

Glemte å si; Jeg elsker bildene! Fine fine klokken :D Har så lyst på et sånn ordentlig lommeklokke(?)

Mia Regine said...

SV: Tusen takk :))

Å ha lite plass på pc suger virkelig. Kan du ikke ta en diskfragmentering og litt for å få ryddet opp en del? Det pleier å gjøre underverker på min.

Ms Freezing North said...

sv: jaaa blæææææææ:(

haha, jeg leste "jeg har bada i baileys i dag" interessant, tenkte jeg ^^

Lene said...

Nydelige bilder og datamaskiner kan veldig fort bli noen sadistiske jævler når en minst trenger det :P

sv: Ja, det skal bli så ufattelig deilig å ha livet sitt tilbake! <3

Mia Regine said...

SV: Jeg så BigFish ganske sent egentlig - til å være TB-fan.. Og glad jeg gjorde det. Man må være i et visst humør når man ser den tror jeg :)

Ja, det er jo ikke livsviktig med pc og alt det, og deilig å komme seg ut. Varmegrader og sol gjør det ikke akkurat vanskeligere ;-p

Mia Regine said...

SV: Jeg også, knis :)