Thursday, March 3, 2011

Februar

Mat: Nashipære
Drikke: Vann
Tv-Program: Anicent Aliens
Film: Ringenes Herre filmene
Innkjøp: Bianco sko
Gjøremål: Passe dyra/huset til naboen
Dag: Kinodag torsdag 24.feb. True Grit.
Opptur: Topp karakter på særemnet
Nedtur: Syk, igjen
Klesplagg: Bianco sko
Ønske: Flere bøker
Kjendis: Brad Pitt
Blogg: -
Konklusjon: Jeg trenger enda en uke ferie, når min ble brukt på sykdom
Sharing: Jeg vil dele en fin Mods side for spillene The Elder Scrolls. Skyrim er jo snart i butikkene, men selv spiller jeg ikke annet enn gode gamle Morrowind. En must side for de som spiller Morrowind eller Oblivion. Planet Elder Scrolls.
Foto:
Mine nye samlefavoritter! De har alle slags små bøker jeg alltid har hatt lyst til å lese, de er ikke større enn 14,5 cm på langs. Jeg deler en liten fin ønskeliste senere. De er å finne her eller på Outland.

2 comments :

Millie said...

PES er helt fantastisk. Har du sett morrowind wikien? www.uesp.net
HERLIG!

Lene said...

Åååh, har så lyst til å se True Grit, den virker ganske så nice! Og minibøker er kjærleik! Har en pitteliten utgave av en Andre Bjerkebok som jeg forguder!