Thursday, February 17, 2011

what i wants

I wants this.

Vi forsov oss i dag. Elskling måtte løpe og jeg ble. Jeg er visst blitt forkjøla i løpet av natta. Hosting, feber og voond hals. Ettersom vi normaltsett ikke ville kommet tilbake til det huset vi passer før rundt tretiden i dag - typ, etter skolen, så gidder jeg ikke være der nå heller. Jeg er hjemme med mine dyr, som er mye finere.

(Tallulah) Se på de øynene! Hun er ikke lenger en så ung valp at hun burde ha blåe øyne enda. Jeg håper de er slik for alltid.

Elskling kom hjem med gave til meg i går. To nye Star Wars nøkkelkniper. Yay for å ha flere vesker. Passet bra at jeg hadde kjøpt gaver til han også,:Blu-ray filmene A Serious Man, The 6th sense og District 9. Fu for at DVD noengang har eksistert - da må man kjøpe om igjen alle filmene man har/liker.

Nå skal jeg lese ferdig boka Gift av Kjelland, for så å skrive ferdig et kåseri. Midt oppi det har jeg planer om å sove meg frisk. Og i dag har jeg - som nevnt i går - starta en ny detoxrunde og det er den første i år! I dag skal jeg ikke spise noe av fast føde, og bare lettfordøyelige vesker.

6 comments :

Katrine said...

Lykke til med detoxen :) Tror timingen er fin også, for det sies at når kroppen er syk så skal man ikke proppe seg full med mat, for det er mer et signal fra kroppen om at den trenger energien til å jobbe med andre ting. Forkjølelse er jo en renselsesprosess også så ^^

Catharina said...

åh, det ante jeg ikke ^^ good for me then!

Katrine said...

Vet ikke om det er helt sant, men det er mange som sier det som skal ha greie på slikt, så.. (hvordan kan vi vite at noe er sant i det hele tatt, sånn egentlig?):P

Lene said...

Både god bedring med forkjølelsen og lykke til med detoxen! Kan tenke meg å prøve det en gang, men vet ikke om jeg tør når jeg har så sick mye dans hele tiden...neste år!

Blu-ray er faktisk bare ondskap innpakket i lovnader om finere format. Akkurat som alle de fine VHSene vi ikke kan se lengre...

Catharina said...

Katrine: meh, sant : (

Catharina said...

Lene: Men blu-ray er jo så mange ganger bedre at man allerede ikke klarer å se dvd : (