Wednesday, February 16, 2011

Update the 16th

Blæ, jeg holder på å spy. Trente visst litt for hardt - holdt på å få hofta ut av ledd. Fuu.

I peisen har jeg lagd et bål, noe jeg fikk toppkarakter i da jeg gikk naturbruk(haha, ja, man får karakter for å fyre opp et bål med én fyrstikk og så god stabling at det brenner i minst 30 min).

Elskling kommer snart hjem. I morgen slutter jeg tidlig på skolen, og jeg fikk nettopp en sms av norsklæreren min hvor han gratulerte meg med fordypningsoppgaven. Hvem er glad? JEG! Er jeg glad? JA!

Dessuten kommer søsteren min, Julie, på besøk på mandag. Så jeg slipper å være alene i huset mens elskling er på skolen.

Hih, akkurat nå, så sneik Draka (katten) seg opp på fanget mitt, og nå ligger hun over den høyre armen min. Fiin.


Nå skal jeg bli ren, også vil jeg sove. I morgen vil jeg starte en liten detox igjen, siden det er så lenge siden sist. Dette inspirert av Bluejay. Da starter jeg med å ta en dag uten noe fast føde overhode. Smoothies here i come - kun frukt og grønt. Skal se ann om jeg gjør det i mer enn en dag før jeg spiser - da vil jeg spise ubehandlet frukt og grønt /raw/.

1 comments :

Lene said...

Gratulerer med wicked fordypningsoppgave :D:D:D:D:D