Saturday, February 19, 2011

u scared?


Jeg har funnet ut av en ting. En viktig ting i forhold til bloggen. Jeg blogger om diverse som interesserer meg. Det jeg ønsker å formidle er allerede ting som har fanget meg. Jeg gjør allerede dette i stor grad, men jeg er enda svak på å dele det som i stor grad betyr mest. Mine filmopplevelser. Hvilke filmer gjennom tidene jeg har fått mest ut av, hva jeg har fått ut av dem og vel ja. Dele det med de her i verden som kanskje ikke ser så mye i film som jeg gjør. Og for ikke å snakke om å se så mye film som jeg gjør.

This is a warning. Om jeg setter meg inn i dette, så kommer jeg nok til å dele noen personlige inntrykk, forhåpentligvis uten spoinling in tha future.

Jeg har en fin helg, og i kveld håper jeg på å ta en tur på kino med elskling og se True Grit. Har du en fin helg?

2 comments :

Mia Regine said...

Jeg prøvde å lese det du nettopp skrev, men måtte bare krysse ut vinduet. Nå klør det på hele kroppen min :-S Æææsgh!

Katrine said...

O.M.G! Så søt!!!!!!!!