Sunday, February 6, 2011

Poff, så var jeg 20 år

Jeg bor som nevnt hos familien til kjæresten min. I annledning min bursdag inviterte vi derfor familien min opp hit! Broren min og kona pluss barna, og mamma og pappa med broren og søsteren min.

Jeg fikk usannsynlig bra gaver i år. Alt dette og en grå blondetopp og et nydelig hjertekjede som ikke er med på bildene. Først blir jeg servert dette fantastiske kortet! Det står "For lenge lenge siden..." på forsiden, og det andre på innsiden. Dessuten spiller den av denne:
Genialt, og mildt sagt midt i blinken for meg! (update: hva skjer med at bilder plutselig får dårlig kvalitet lenge etter at bildene er lastet opp?!)
Iih, se på dem! Og på blue-ray da, xept; Grown Ups. Nå har jeg endelig Fantasia filmene! SÅ ufattelig glad!

Også se så fin en liten termos! En Disneynotebok, en finfin notisbok og akkurat den parfymen jeg ønsket meg!

Perfekt klokke! Passe stort ur og nydelig lærreim! Elsker den!

Føler meg boooortskjemt!  ♥

I morges ble jeg vekt med frokost på senga. Elskling hadde ordna til, men jeg fikk ikke åpne en eneste gave før alle var kommet (rundt 3-4 tiden). Jeg ble servert et usannsynlig stort kakestykke med mitt eget navn på. Alle dyra er fornøyde med gjestekos. Vi hadde Taran og den Sorte Gryte og Alice i Eventyrland gående på i bakgrunn og jeg håper og tror at de fleste koste seg.

1 comments :

Katrine said...

Nei nei, ikke bortskjemt, gifted ikka sant :D Så mange filmer! (føler jeg har skrevet det her inne før, aner ikke hvorfor :P) Og gratulerer med dagen som var! Når man er tjue har man plutselig ikke like mange unnskyldninger for å oppføre seg barnslig lenger... :/