Thursday, February 17, 2011

Pirate package

ARRR, IMA PIRATE! Ja, jeg er, for jeg har spilt så mye Tales of the Monkey Island at jeg visste hvem elskling snakka om da han pekte på et bilde av skuespilleren Geoffrey Rush, et bilde som ikke sa meg et flidder. Kodeordet jeg trengte var "ARR!" og jeg visste automatisk at det var Barbossa(PotC)!

Mette stakk innom med denne piratpakka:


Yay for forsinkede bursdagsgaver! Oppi lå det et oppblåsbart lasersverd, en sminkepung, to søte leppepomader, Eventyrsjokolade(De tre Bukkene Bruse) en My Little Pony skisseblokk og to vindusklistremerker av kjekkasene Kaptein Sabeltann og Langemann! Dette, i ikke annet enn piratinnpakning! ARR

2 comments :

Mia Regine said...

Langemann er heit. Og lasersverd?! Heldigen!

Katrine said...

Omg, oppblåstbart lasersverd! Du skulle hatt to av dem :'D!