Thursday, February 24, 2011

KOYAANISQATSI

Dagen i dag har vært fin. Dum som jeg er har jeg riktignok aldri med meg kamera til å dokumentere noe som helst.

I dag har jeg og elskling dratt ut på spontan kinotur. Begge, nokså kjørt av forkjølelse, nøt det hele så godt vi kunne. True Grit = Awesome! And then, some shoppin':

Jeg avslutter kvelden med stemninsfull Red Dead Redemption-spilling og et blogginnlegg etter å ha blakka meg på tre blu-ray bestillinger på platekompaniet.

Den forrige nettbestillingen min ankom i dag. Etter forslag av Danarki kjøpte jeg BBCs versjon av serien Narnia, samt en sesong av Miss Marple og filmene Koyaanisqatsi og Powaqqatsi. Superglad, seriously. Det eneste som hindrer meg i fra å dra hjem enda en håndfull filmer fra Amazon.com er mangelen på norsk tekst. Fuu.


(Legger med traileren til den 1t og 20 min lange "musikkvideoen", Koyaanisqatsi. Im thrilled, are you?)

3 comments :

Lene said...

Gamle narnia!! Elsket den serien når jeg var mindre! Det har dessverre blitt sånn at jeg er livredd for å se ting jeg likte før, i tilfelle de ikke skulle være så bra som jeg husker dem, og minnet da går litt opp i røyk. Men den der har jeg lyst på!

Jeg har pleid å bestille en god del på play.com, der en del av de faktisk har norks tekst, står lenger nedpå siden om de har de eller ikke. Vet ikke om du har bestilt derifra før? Wicked side, null porto og det blir bare toll om enkeltvaren din er over grensa ;)

Mia Regine said...

SV: Det går bra når man venner seg til det, og man må bare ta forhåndsregler. Kommer ikke til å lagre kjempeviktige ting i boden min fremover f.eks ;)
Jeg ser ikke the big deal med å kontakte hun eieren, man kan jo ikke bare kaste tingene - ihvertfall ikke når det var et navn man kunne google der :) Tror nok du ville gjort det samme ;)
Planer om å flytte til Oslo eller noe? (siden du gruer deg til å bekymre deg for å bo tett opp i andre folk).

Mia Regine said...

SV: Det er nok ikke alle som ville tatt seg bryet med å kontakte henne, men om folk har det for travelt til å gjøre en sånn småting synes jeg synd i dem. Tror man blir litt sånn av å vokse opp på bygda ;-p <3

Du får kjøpe deg en safe når du flytter hit da! Når er det snakk om ca? :)