Friday, February 4, 2011

I love fridays!

Dumme meg som alltid glemmer kamera. Der løp jeg i nysnø i morges med hendene fulle av søppelposer på vei til bussen mens jeg mest av alt ville slippe posene og storme tilbake for å finne kamera. Det var meldt fint vær, og Katrine og jeg hadde planlagt en date i oslo fra halv ett.

Vi gikk til Pascal og kjøpte makroner. Jeg prøvde hvit sjokolade og en ting med mandler som var supergod. Katrine prøvde hele 7 forskjellige spennende sorter!

Da Katrine fikk vondt i magen og jeg måtte tisse skiltes vi. Da jeg var på NISS og gjorde mitt fornødne sendte jeg en sms til gubben og spurte om han var ferdig på skolen snart (NISS); han viste seg å være på Oslo City. Damn.

Jeg og elskling hadde planlagt T.G.I Fridays date på kort varsel fordi elskling har så mye arbeid å gjøre for tiden. Dessuten har jeg bursdag på søndag, og det var gode nok grunner til en middag for to. Før vi fant fram til Fridays tigga jeg meg til å gå opp på Pascal igjen for å kjøpe en hundrelapp i makroner!

Guess what, de knuste alle sammen og ser forferdelige ut - smaken er dog likegod!

Da vi satt på toget på vei hjem fikk vi ikke sukk for oss før vi plutselig var fremme. Jeg løp inn på senteret for å kjøpe meg månedskort - nå som jeg fyller 20 må jeg ha studentkort istedenfor ungdomskort - buhu. Elskling løp inn på GameStop og gjorde enda et kjøp der og da vi var på bussen som skulle frakte oss hjem sjekker vi blue-ray platene for riper og The Visitor var ØDELAGT! Totalvrak. Jeg er flau over å ha jobba på GameStop når de ansatte i tillegg sier at de sjekker alle filmer - noe jeg vet at de ikke gjør!

Elskling hadde nettopp kjøpt disse, så vi koste oss med morsomme striper og jeg særlig med Ibsens Albertine for å få tiden til å gå på den 40 minutter lange togturen. Da vi kom hjem vikk Totoro ta vare på dem.

Da ble vi ventende, og ventende, og ventende, og ventende på den nye bussen, og poff ble vi henta i stedet.


Filmene vi endte opp med å kjøpe. The Curious Case of Benjamin button og Burn After Reading har vi riktignok på DVD, men de beste må alltids fornyes til Blue-ray, u know.

2 comments :

Mia Regine said...

SV: I know! Og de er ikke FORFERDELIG dyre heller.. Selv om det ikke hjelper når jeg er blakk :-p God helg! :)

Katrine said...

Totoro! <3 :D
Haha, klarte ikke la være å kjøpe mer nei :3 Hadde veldig lyst på mer jeg også, men ikke før jeg hadde kommet meg helt hjem, så da var det jo greit ^^