Wednesday, February 2, 2011

Elf - Mine nylig annkomne produkter


Min første bestilling fra det kjente kosmetikknettstedet ELF. Kan med en gang si at All over cover stick'ene, som jeg kjøpte to av er for gule i fargen for min hud. Tenkte å bruke dem som en concealer, men den gang ei. Dessuten er de klissete på min hud. Pudderet er fint, men det er også for mørkt for meg.

Plumbing lip glase er fine i fargen og i konsistens, selv om det er tydelig hvorfor de ikke kostet mer enn 16 kr.

Kostene er fantastiske, og den vannfaste eyelineren er ikke så mørk som jeg håpet, men den blir fin til sommeren da jeg ikke bruker så mye sminke. Liplineren er også finfin og samme med wet gloss greia til øyenbryn og øyevipper.

Det er overraskende bra i forhold til pris, men det har sikkert tusenvis av bloggere sagt før meg. Jeg gjør en ny bestilling så snart jeg har mulighet for å forhåpentligvis finne en tone av mineralpudderet deres som kler min farge.

Har du bestilt fra Elf? Er du fornøyd?

2 comments :

Lene said...

Har aldri bestilt fra ELF før, siden jeg er så blakk av meg at de pengene jeg har blir prioritert på andre ting, selv om elf er billiiiig! Har lenge lurt på å bestille koster derifra tho, så er de virkelig verdt det??

sv: Jaa! Jeg er normalt sett ikke videre glad i sånne ''jentefilmer'', men denne var bare feelgood med masse hærlige kostymer, burlesquedansing og fine øyeblikk ;)

Katrine said...

Har aldri bestilt fra elf før, men jeg har lest en del innlegg av folk som har gjort det, syns alltid at det høres så fint ut fordi jeg liker navnet så godt :D Kommer nok ikke til å kjøpe noe derfra selv, da må jeg jo begynne å sminke meg først og det har jeg ikke tid til (eller jo, men jeg blir sikkert avhengi av det også forsvinner plutselig alle pengene mine)<.<