Saturday, January 29, 2011

You've got mail

Jeg har vondt i magen, jeg.

I går kom det en pakke i posten til meg med mine etterlengtede Elfprodukter. Dette var min første handel hos Elf, selv om jeg har kjent til nettsiden lenge før jeg så noen blogge om det.

Sminken ble dog fort ubetydelig for meg, for elskling hadde tatt med seg ungene mine hjem (skinnhandskene mine). Riktignok ikke mitt par, som jeg klarte å legge fra meg på et eller annet tog, men et nytt par! Åh, jeg er så glad. Av alle klær jeg har må handskene være de jeg alltid har på meg. Mitt første par ble kjøpt på salg i fjor, og jeg håpet på å få dem på salg nå også, men den gang ei. Jeg var heldig nok med at de fremdeles var/er i salg og at han fant dem i min størrelse!


No more freezing hands.

7 comments :

TIRIL said...

SV: Det ville vært fint :)
Det eneste jeg tenker er å ha et litt mer personlig design enn det jeg har nå.. Var en venn av meg som lagde designet mitt på blogg.no, og det var jeg veldig fornøyd med. Det virker som blogspot også har litt større muligheter for penere design..
Kunne hvertfall tenkt meg sånne linker på toppen av siden (om meg osv) og en ordentlig header og bakgrunn

Carina said...

SV: Hihi <3

Ouuu nice :D

Lene said...

Utrolig fine hansker!

sv: Hadde ikke hørt om den, men skal absolutt se om jeg ikke får tak i den også! Ble bare så sjokkert når vi fikk se hvor brutalt de bare slaktet dem ned, som om de ikke var levende vesener for dem i det hele tatt...

Lene said...

sv: Ja, det er rart der der, de er viktist å redde de søteste og peneste dyrene først, for some reason. Haier er liksom ikke så viktige, siden de er skumle og dreper, mens en panda, den kan også drepe, men den må vi beskytte først og fremst fordi den er utrolig søt. It's a strange world...

Katrine said...

Sånne hansker er litt skumle o.o Husker noen lignende hansker fra et mareritt da jeg var liten :P Syns de er fine uansett da, men allikevel skumle O.O

carinacharlotte said...

så fine hansker:)

Mia Regine said...

SV: Hihi, ja. Spiste meg kvalm :)