Saturday, January 22, 2011

Tiden mister begrep

Eller jeg mister begrep på tiden.

Det er så mye å gjøre for tiden at jeg glemmer hvilken dag det er. Nå er det endelig helg, men jeg føler ikke at jeg enda har fått sovd ut.

Tirsdag var en særskilt givende dag da jeg møtte Carina for første gang! Hun viste seg å være den hyggeligste og søteste jenta man kan forestille seg! Vellykket ble det da vi la av flere timer til salgshopping.

Resten av uka kan jeg ikke huske stort av, egentlig. Midt oppi alt dette var jeg på utdanningsmessa, jeg har hatt en matteprøve på skolen og i går hadde jeg ingen vanlig skoledag. Vi skulle møte på teknisk museum kl 12, og jeg var i Oslo allerede halv 9 på morgenen. Deretter traff jeg elskling og hjalp han og crewet hans med filmen hans. Jeg fikk møte på skuespillerne og sminkejentene, og det var egentlig veldig koslig å tilbringe kvelden på NISS. Vi har ikke hjemme før sent, sent på kvelden og da jeg så tilbake på fredagen føltes det ut som det var 3 separate dagerm bare uten søvn.

Både i dag og i morgen skal jeg assistere min kjære og hans filmprosjekt. Og et sted i mellom skal jeg ha tid til å se en film i skolesammenheng og lese ferdig 200 tungleste sider. Dessuten kunne jeg tenke meg å få tid til å dra på kino med søsknene mine i dag.

Innlegg uten bilde here u gooo

4 comments :

Carina said...

SV: Naaw. Da er jeg glad jeg betalte 50 kr mer! :D

Katrine said...

Høres utrolig koselig ut, egentlig, hvis man trekker fra de 200 sidene da, slike ting burde være valgfritt :3

Katrine said...

Har du pulsklokke btw?

Katrine said...

Sv; Vil du ha min? :D Driver og rydder og gir bort ting jeg ikke bruker og trenger og slikt. Den kostet 999kr da jeg kjøpte den, men det har ikke batteri. Tviler på at der er veldig dyrt å få byttet batteriet, må skru den opp og slikt, men det er det jo folk som gjør for deg. Tenkte jeg skulle gi den til loppis, men hvis du vil ha den er det greit :D