Thursday, January 27, 2011

Multitasking

Skjerf Pieces//Genser & sko Monki//Mission Impossible Platekompaniet//Jakke Gina Tricot

salgsalgsalgsalgsalgsalgsalgsalgsalgsalgsalgsalgsalgsalgsalgsalgsalgsalgsalgsalgsalgsalgsalgsalgsalgsalgsalgsalgsalgsalgsalgsalgsalgsalgsalgsalgsalgsalgsalgsalgsalgsalgsalgsalgsalgsalgsalgsalgsalgsalgsalgsalgsalgsalgsalgsalgsalgsalgsalgsalgsalgsalgsalgsalgsalgsalgsalgsalgsalgsalgsalgsalgsalgsalgsalgsalgsalgsalgsalgsalgsalgsalgsalgsalgsalgsalgsalgsalgsalgsalgsalgsalgsalgsalgsalgsalgsalgsalgsalgsalgsalgsalgsalgsalgsalgsalgsalgsalgsalgsalgsalgsalgsalgsalgsalgsalgsalg


Buhu. Jeg leser for harde livet. Øver til en historieprøve jeg skal ha i morgen, jeg leser Amtmannens døtre, jeg jobber med særemnet mitt, jeg skriver om min egen språkhistorie OG jeg skriver om Mediekritikk i forhold til Ibsens En folkefiende.

Påbygg er kjedelig.

5 comments :

Katrine said...

Uff, føler med deg :( Ikke lenge igjen da, heldigvis :)

Ser deg i Oslo da (om du vil det mest)! :D Onsdag rundt 14:30 sant?

Lene said...

Lekse og skole er kjeeeedelige saker, så salg er vel fortjent, virker det som ;) Jakka så heit ut!!!! Skoa var nyydelige og genseren så rå ut ;)

Katrine said...

Then Oslo it is :)

Ellone said...

Omg can I have your booties please? =D

ingabi said...

liker klærne og spesiellt skoa! misunner deg ikke påbygg, holdt selv ut 2 dager før jeg bytta tilbake på interiør. heller ta det som privatist^^. Det blir chill, sitte hjemme med kjære å lese og spille dagen lang :D

sv: Takk:)