Sunday, January 16, 2011

minor obsessions atm

♥ Philip Seymore Hoffman

♥ Wishlist constantly on my mind
    • In Cold Blood, bok av Trueman Capote
    • Carnivale sesong 2
    • Fjolls til Fjells
    • Speilreflekskamera
    • Svertdet i Stenen på svensk
    • Various BBC series

♥ The Moody Blues

♥ Things that I have to finish
   • Lese ferdig følgende bøker: Svermen, Amtmannens døtre, Finding LOST.
   • "Know Yourself" challangen min.
   • Various drawings

♥ The Tales of the Monkey Island

6 comments :

Mia Regine said...

SV: Takk, Catharina :) Det gjelder deg også, og jeg liker listen din her :)

Lene said...

Hvorforhvorfor på svensk???? And I do like your wishlist ;)

Catharina said...

Lene: på svensk fordi den er så morsom på svensk! Så den aldri på norsk som liten, så det er ikke helt det samme x)

carina said...

SV: Søndag er kos! :)

Jaaa, jeg tror det...? :)

Lene said...

sv: Lindex for 30kr, løp og kjøp :D Lindex hadde massevis av slike godsaker på salg :D Jeg er ALT for svak for sånne saker, kom hjem med ikke mindre enn to korsett og to korsettBHer, når jeg egentlig bare skulle se etter ett skjørt XD

Lene said...

sv: åh, om jeg bare hadde hatt økonomi til det hadde jeg gjort det nøyaktig samme ;) Good luck ;)