Sunday, January 9, 2011

Look you stupid bastard, you've got no arms left!

I går kveld gikk strømmen og den var borte i flere timer i hele nabolaget. Jeg dro på fest med gamle klassekammeraterog hadde det koslig til 0100 da det bar hjem. I dag er jeg merkelig nok ikke dårlig på noen som helst måte, men jeg er for sliten til å fullføre alt som står på søndagens to do list.

Rydde og rengjøre huset.
Vaske klær.
Lese ferdig 261 sider i Amtmannens Døtre, den siste boka i særemnet mitt.
Dusje.
Spise årets første pinnekjøtt hos familien til broren min (måtte avslå invitasjonen etterson elskling er syk)


Jeg misunner Burre for livet han lever.

6 comments :

Annaal said...

Haha, hvis jeg ikke tar helt feil her så er overskriften fra The Holy Grail av Monty Python? x'D Jeg ler så jeg dør av den filmen. Er nødt til å se den en gang til snart.

Sv: Inferno ja! Skal man dit? :)

Mia Regine said...

Gosh jeg er pusesyk. Har også en sånn liste jeg må fullføre.. Ser ikke ut her.

Catharina said...

Annaal: haha, jepp holy grail it is ^^

Catharina said...

Mia: blæ, det er så kjedelig.. hater å ta skippertak >.<

Annaal said...

Sv: Får håpe det faller noen gryn i lommeboka di da. Her er hotellrom og billett så og si i boks. Billetten bestilles neste uke, og jeg er i en evig eufori. :>

Katrine said...

I'll bite your leg off!! elns :D
Omg, Burre er liksom ekstra søt fordi han heter Burre :3