Friday, January 28, 2011

Kill me

Det ble visst mer blogging likevel. Dette for å rette opp i tidligere nevnte planer, jeg endte ikke opp i oslo i dag likevel. Men jeg la likevel fra meg pc'n på skolen.

Situasjonen min er slik: Jeg slutter på skolen 10.55 på fredager. Kl 11.35 går det en buss mot jessheim, men bussen jeg tar hjem går ikke før 14.37! Derfor er jeg dømt til vandring, gåing og atter spankulering(WTF?). Elskling var så opptatt ut dagen og med etterspørsler fra venner han ser svært sjeldent ville han da prøve å presse inn tid til dem. Jeg som ville spise lunch med ham og greier. Satser dog på at han kan stikke innom Morris og se om de har handskene mine fremdeles i min størrelse. Jeg mistet mine i forrige uke og har knapt klart å tenke på annet!

Jeg fant salg igjen, jeg. Kjøpte meg to søte hipstere på GT til bare 19,- pr stk. Deretter falt jeg for en ring på CMYK som jeg egentlig ikke hadde råd til. En times venting gikk med på lesing og iskaffe på Kaffemakeriet. Da jeg var på vei til bussen gikk jeg innom Lindex og endte opp med to skjerf for 19,- pr stk. Drep meg, jeg kan ikke bruke mer penger nå!


Det er sikkert veldig interessant å høre om hva jeg har gjort i dag; så jeg fortsetter med å si at jeg felte en tåre for handlingen i boka Amtmannens Døtre i dag. Dessuten har jeg ryddet hele rommet og atm fryser jeg masse.

Hvordan har du det?

5 comments :

Carina said...

SV: Thanks darrrling. :) Ja, jeg orker egentlig ikke men jeg vil ha nytt objektiv til kamera og MAC så... hehehe :P Får se om det gjennomføres.

Shoppinggale jente! Fine innkjøp da, as always. Cus you've got taste! :D

Hannah said...

SV: Den er kjøpt fra Carlings, 299kr ;)

Carina said...

SV: Jeg stilte kamera tilbake til produktinstillinger da jeg dro på skolen i går, for å starte fra scratch :P Så joda, bildene er.. crap :P Klarte ikke la være å ikke redigere dem da...

Stine Bendiksen said...

SV: Hehe ja, er så lei av å få kommentarer som "er du redd for sola du eller?" (det har blitt mindre av de siden jeg bleket håret thou) men faktumet er at jeg får ikke farge. Hvis jeg er skikkelig (u)heldig så blir jeg solbrent, og når det går over er jeg blekfis igjen :( Men hvis noen kaller meg albino, så blir jeg smigret hihi^^

Btw, ser du er en sci-fi-fan? :) Har du noen tips om en serie som er verdt å se? Digger sci-fi men er ikke så rik på kunnnskap om det.

Katrine said...

Tror kanskje jeg skal ta meg tid til å lese Amtmannens Døtre jeg også, en gang, en vakker dag :3
Hm, hvis du vil sa kan jeg møte deg på Jessheim neste fredag rundt halv ett :3

Og en ting til, skal til tannlegen klokken ett på onsdag og jeg vet ikke hvor lang tid det tar, er rett ved togstasjonen men mulig jeg blir bittelitt forsinket da ó.ò

Og! Du må sende meg en melding, for etter at jeg fikk "ny" mobil så har jeg mistet nummeret ditt (og ja jeg kan bare se i telefonkatalogen, men, men, men, det er finere med en melding :D)