Monday, January 31, 2011

Januar

Mat: Asiatisk mat, Jambo (Karl Johan)
Drikke: Juice
Tv-Program: -
Film: Harts War
Innkjøp: CMYK ring
Gjøremål: Various skoleoppgaver!
Dag: Filminnspilling mandag 24. jan
Opptur: Penger!
Nedtur: Mye syk
Klesplagg: Handskene mine (som jeg klarte å glemme på toget så elskling måtte kjøpe nye til meg)
Ønske: Oversized jakke
Kjendis: -
Blogg: Carinahagen, nettopp fordi hun er søt og vi hadde en fin date.
Konklusjon: Januar 2011 var fylt med masse å gjøre hele tiden!
Sharing: IndigoFragments. En supersøt blogg som deler finuelige tanker og de skjønneste skildringer!
Foto:

3 comments :

Arcticanine said...

SV: åå. jeg gleder meg til å prøve ELF produktene.selv om jeg ikke har store forhåpninger med tanke på prisen. har dog hørt mye positivt om endel av produktene, så vi får se C:

ååå fine nakenkatten<333

Cathrine E.N said...

Ååh, en nakenkatt? ^^

Cathrine E.N said...

SV: Ja, når jeg stiller spm så er det helt greit ;) Hehe

Jeg har såå lyst på en nakenkatt! Har hatt lyst på det i noen år nå :) Jeg har en nakenhund da.