Sunday, January 9, 2011

End of sunday

Wiola og jeg leser.

10 comments :

Lene said...

Åååh, finingen!!

sv: Ja, det var utrolig mye styr med oss også, blir så vanskelig når vi er to som må klaffe, men plutselig fikk vi en del informasjon som gjorde at alt bare stemte! Så håper det går like bra med deg og dine! :)

Ja, tror det er en hjort, den er fantastisk! Hekter meg fast i ting hele tiden ;)

Danarki said...

Sv: hehe, ja jeg er vel kanskje litt utålmodig.

Mia Regine said...

Hihi.. så søt!

SV: Han skuffer aldri nei. Let me know hva du synes når du har sett den da.. Den er dødsbra :)

Carina said...

Åååh nydelig!!!

SV: Ai, så kjipt! =/ Oki, så lappen først og deretter jobb? Hihi. Blir kanskje lang ventetid til å få lappen, da...

Og jada... tjene penger på blogg er piece of cake, liksom. I'll get right to it! :P

Mia Regine said...

SV: Tenker du på "22 Bullets" og "Law Abiding Citizen"? De leide vi på Get Filmleie. Om det var "The blue Planet" og den andre du tenkte på vet jeg ikke hvor ble bestilt. Amazon eller play.com, kanskje? Fikk dem jo i julegave :)

Og takk, jeg trenger "lykke til". Mangler enda modell til bob og permanent.. Og har lett i evigheter. Fffffff!

Danarki said...

Sv: jeg har kastet inn teppet jeg og. holder senga i dag, så får det heller bare bli litt fravær :) god bedring!

Carina said...

SV: Tusen takk! Max fornøyd! :D

Danarki said...

Sv: haha ta det helt med ro :) jeg skal ikke gi ut spoilers. Filmen anbefales på det sterkeste though!

Katrine said...

Ehm, jeg brøt den etter en uke :P Brøt den altfor brått tror jeg og teorien om slike ting skal ha det til at det da vil være masse giftstoffer som flyter rundt i blodet og slikt. Må være derfor jeg har sover mer enn 12 timer i strekk hver eneste natt siden jeg brøt den... o.o
Jeg planlagte ikke selve juicingen godt nok og jeg tror det blir bedre om jeg prøver igjen etter at en viss person flytter ut (Yess! Endelig :D) Og da skal jeg få det til 30 dager i strekk :3 Men han blir nok boende minst en måned til eller to :(

Katrine said...

KJ skal flytte ut ^^ Og så skal jeg få tilbake mitt gamle rom :D:D:D!!!

Hm... Si ifra når du skal starte med juicingen og slikt, for da vil jeg være med, hvis jeg har muligheten selvfølgelig. ^^