Tuesday, January 4, 2011

Desember måned

Mat: Riskrem. Haha, mat og mat..
Drikke: Vann
Tv-Program: -
Film: Megahjerne og Little Fockers!
Innkjøp: Et Star Wars magasin
Gjøremål: Date med elskling
Dag: Nyttårsaften!
Opptur: Jul!
Nedtur: Skole igjen, matteprøve og 300 sider i en bok som burde vært lest
Klesplagg: En hvit skjorte
Ønske: Å gjennomføre nyttårsforsetter jeg ikke engang har kommet på
Kjendis: Tom Cruise har vært mest nevnt og diskutert, såvidt jeg husker.
Blogg: Har ikke lest så mye blogg denne måneden.
Konklusjon: Julen er like overraskende som anntatt
Sharing:
Ny thingie. Flere enn meg som liker Miss Marple?
Foto:
Føler at jeg har postet dette bildet før. Det er tatt på klepp i rogaland ved gamle tyskerbunkere o.l.

2 comments :

Millie said...

Nydelig bilde! <3

Katrine said...

Omg! Jeg startet musikken og så scrollet jeg ned på bildet og... det passet!!! HAHA!!! Det passer sammen :D :D :D