Sunday, December 19, 2010

So happy right now:




Endelig fikk jeg mitt etterlengtende spill i posten. Det er helt umulig å oppdrive for tiden. Har venta på at det skulle komme på lager i evigheter nå, og var helt sikker på at jeg hadde brukt penger på noe som aldri kom til å skje. Der er det endelig. Og denne gangen mangler ingen av platene som skal til for å spille spillet (slik det gjorde med det forrige eksemplaret jeg kjøpte). Er dritglad nå! Det eneste som mangler er at jeg har en pc å spille det på!

Ellers er det jul. Jeg har riktignok ikke vært så heldig å få ferie enda, men det er jul. Ferien min med elskling er allerede startet. Detoxen er ferdig og det er deilig. I morgen skal jeg til sverige og handle inn de siste julegavene etter skolen. På onsdag skal jeg ut med Katrine. Innen den tid burde jeg tegne ferdig julegaven til Siv, og hjelpe pappa med å vektorisere et bilde.

Noe mer oppdatering blir det vel ikke. Dagene har fløyet meg hus forbi. Jeg har knapt fått gjort noe som helst føler jeg!

1 comments :

Katrine said...

Omg! Heldig!!!

Utrolig inspirerende at du kom deg gjennom detoxen, har planer om å gjøre det samme i januar, kanskje... o.o