Saturday, December 25, 2010

Julaften 2010

Min Julaften 2010 ble tilbrakt på to steder. Jeg dro til foreldrene mine på lille julaften og hygget meg der hele julemorgenen med Tri orisky Pro Popelku(?) og julegodt. Mamma krølla håret mitt! Da kvelden kom på; var vi raskt ferdig, og før jeg fikk sukk for meg hadde jeg blitt tildelt et tårn med gaver og ikke fått med meg noen høytidelig opplesning. Ettersom vi var ferdige så tidlig ville min svigermor komme å hente meg og kjøre meg hjem! Her var de nemlig bare blitt ferdig med middagen og tålmodige nok til å vente på meg til julegaveutdelingen. Jeg tok bare bilder fra da jeg kom hjem. Kamera ble glemt vekk da jeg var hos mamma og pappa.

♥ Hjemme ble jeg møtt av en fin og pynta kjæreste.

♥ En mongo gjeng med brødre og svigermor.

♥ Slossende Tallulah og Wiola.

♥ En luring som er glad for å åpne gaver.

♥ Ekstase.

♥ Og en Wiola som måtte ligge på fanget for at hun ikke skulle mase og skrape opp strømpebuksene mine.

I dag har jeg dratt ned igjen til mamma og pappa på julemiddag sammen med broren min og familien hans. Jeg ble med opp og hjem igjen, for i morgen skal jeg og elskling ta buss, tog, t-bane og buss før vi annkommer farmor for den tradisjonelle pinnekjøttmiddagen på annendag. Mamma og pappa har ikke plass i bilen til 6 stk, men de skal bli med de også. Gleder meg masse til å se farmor igjen!

0 comments :