Tuesday, December 14, 2010

Er det mulig?

Er er knappe 10 dagene igjen til julaften. I dag fikk vi vite at vi skal ha en historieprøve på tirdag, på bitte, bitte, bittelillejulaften! Og jeg som har skrytt slik av å ikke ha flere prøver!

Tittelen sikter kanskje like mye til at jeg sitter her med detoxen min som forresten går strålende og har ingenting å ta meg til. Jeg burde tegne og shoppe inn de siste julegavene. Ryggen og fantasien stopper meg fra å tegne - forhåpentlivis vil jeg kunne stjele meg til et bra sted å oppholde seg med tegningen til helgen. Håper bare ikke ryggen egentlig er nyra mi igjen og ikke en strekk (jeg kjenner ingen knute der, men jeg lurer på om nyrene ligger litt høyere opp). Shoppingen ønsker jeg at skal foregå i Sverige, og når man tar veien dit er enda ikke sikkert.

Jeg har ikke blogget på lenge, og jeg har egentlig ingenting å dele nå heller. Jeg har fått en ny venn i løpet av den siste tiden. Jeg har pakket inn julegaver og funnet en fin skjorte som elskling skal ha på seg til juletilstelningene - det gjenstår bare å kjøpe den! Dessuten vil jeg handle vitaminer og slikt fra iHerb.com. Needs.

Jeg tenker jeg legger meg til for å sove, jeg.
(På vei til skolen på mandag. Måtte se meg tilbake. Endelig har vi fått lykt der!)

7 comments :

Katrine said...

Hm... Mistenker at du har en bitter historielærer. Shame on her/him!

Håper det går bedre med ryggen ^^

sia said...

Hei du! Du har vunnet konkurransen på bloggen min! (akvarellen) Skriv adressa di på en mail til siafoto@live.com

Catharina said...

KAtrine: haha, mja.. hu er egentlig dritkul x)

Mia Regine said...

SV: Før du eventuelt tar en permanent bør du være bombesikker.. Det er det hardeste man kan gjøre mot håret. Men du får si ifra når du har bestemt deg ;-p

Marta said...

Oh, that must suck >_> Fikk juleferie på fredag jeg~ :3

sia said...

Sendte du en epost med adressa di? Fikk aldri noe. Viss du ikke gjør det går akvarellen fra julekalenderen til noen andre..
(siafoto@live.com)

Anonymous said...

Sent å skrive denne kommentaren, ja, men jeg er nødt til å kommentere likevel. Vi fikk faktisk vite at vi skulle ha matteprøve på den tirsdagen dere skulle ha historieprøve, og også jeg hadde skrytt av å være ferdig med alle prøver før jul. Jaja. Ha en fin dag og godt nyttår! (: