Saturday, December 4, 2010

Baileys + ny seng = sant

Vi har fått nytt klatre/leke/sovestativ til kattene. Hovedsaklig ment for Sara, slik at hun i høyden kan komme vekk fra hundene. Sara var skeptisk, og så fort hun hoppa ned løp Baileys opp og har bodd der siden. Baileys har en tendens til å klø på haka, her er det klorestang helt til topps som han kan kose og klø seg på.

Han sover der i dette sekund.


Jeg prøver å få til noen eksterne lenker i bloggen. For å organisere litt informasjon. Jeg skal ha en egen en til dyrene, så det er lettere å vite hvem det er jeg skriver om.

3 comments :

Lene said...

Baileys er så utrolig nydelig! Heldige pusen som har fått hakekløer ;D

Carina said...

SV: haha, ja, gamlinger er det også flust av. Men akkurat igår var det fjortissene som utmerket seg. Jeg er egentlig ganske stillelidende av meg, men var sammen med en hissig venninne som er veldig flink til å vise avsky høylydt. Hihi, jeg kunne bare le, jeg, mens hun freste og skremte fjortisser skvatt unna :P

Tusen takk! Designet mitt nå er ganske sukkersøtt, men jeg innbiller meg at det er liiiitt julete (pga Bokeh-effekten i headeren og body). Jeg får sikkert hull i tenna og må skifte etterhvert men akkurat nå er jeg ca fornøyd.

Haha, jeg har faktisk merket ditt fravær, men jeg har spionert på bloggen din og visste at du sånn ca levde :P Jeg har faktisk hatt blogg-tørke i det siste. Innlegg har det blitt, men de har vært lite kreative og kjedelige. Skolen opptar liksom all energi for tiden, og når jeg skal sette meg ned å skrive innlegg er jeg sliten og tom i hodet. Men nå er det FIRE dager til juleferie, og da blur det bedre :)

Carina said...

SV: Naaaw... hihihihihi....

Usje jeg har også eksamen denne uken. Men bare mappeeksamen, da. Fortunately. Ønsker det masse masse masse lykke til. You'll nail it!

OG du har verdens søøøteste pusekatt <3<3<3

Så da blir jeg bedre blogger og du bedre leser? Haha, deal. Jeg må ta cred for å være en god leser hos deg allerede, da. Awesome som jeg er :P Men jeg kan bli flinkere til å kommentere <3