Tuesday, December 28, 2010

27.12.10 var fantastisk! (glemte kameraet)

I går hadde jeg og elskling vår årlige date. Ettersom vi bestemte oss for å spise på Egons isteden for Grand Cafe kunne vi lett regne ut av vi "tjente" så mye penger på middagen at vi kunne unne oss - ikke bare ett kinobesøk, men to!

Den første filmen var Megahjerne, som vi så med norsk tale. Deretter spiste vi oss bedervet før vi så Little Fockers. Fantastiske filmer begge to. Jeg elsker Meet the parents og Meet the Fockers filmene, så en ny etterfølger har vært en fantastisk nyhet for meg. Dessuten la den 3. filmen nokså åpenbart opp til at det kommer enda en - men det gjennstår å se. Megahjerne var en fantastisk nyskapende og overraskende film uten et sekund med forutsigbarheter. Annbefaler dem begge!

Også fikk jeg kjøpt meg en søt jakke på GT for kun 49,-!

Jeg ville egentlig ønske hele verden en gledelig jul tidligere, men ingen ville nok fått det her i fra uansett. Håper dere alle har hatt det fint og fått mye juleglede!

Selv er jeg superfornøyd med alle gaver! (bildene viser ikke alle gavene, men den viser i tillegg noen av elsklings gaver.) Iih, Star Wars Cook book er genial!

5 comments :

Millie said...

Hoho! God jul til deg også, søta! :D Og slit'an med alle de nye tingene!

Katrine said...

Spisepinner! :D Som skal brukes en gang vi spiser mat som man vanligvis bruker slike ting til :D

Catharina said...

Katrine: Spisepinner ohyea! :D alltid ønska meg! ^^ Fiiine med en fisk på!

Mia Regine said...

Ihh.. Så masse fint Star Wars-stuff! <3

Carina said...

SV: Jaa, jeg så det da jeg kom hjem. Men, men, det er Cubus så man kan vel ikke forvente seg allverdens? Hihi.

Fiiiine gavene!! Liten stund siden nå, åssen går det med deg? Vi må ha playdaten vår snart! :D