Saturday, November 20, 2010

og så kom endeleg laurdag

Jeg, Baileys, Rinabell og Wiola som koser oss i varmen foran peisen. Aner ikke hva som skjedde med ansiktet til Wiola, så ikke spør.

Koser meg på en lørdagskveld selv om den startet i en noenlunde syk kropp. De siste dagene har vært hektiske. Elskling dro på skjultkamera opplegg med Storbynatt og jeg dro på besøk til mamma og pappa på torsdag. Derifra dro jeg til skolen (les: eviglang reisevei) og videre til oslo da skolen var slutt hvor jeg møtte Katrine. Så kom elskling og vi dro alle tre til Akademika på blindern for å handle julegaver. Da vi var ferdige dro elskling hjem og jeg og Katrine dro til familien min og spiste middag.

De tre Whippetvalpene er leveringsklare for 12 000,-. Si ifra om noen er interesserte i å se bilder eller on det er noen spørsmål. Dessuten skal vi kanskje adoptere ei Italiensk mynde på 4 måneder ved navn Talula. Hun er sølvgrå og kjempenydelig. Koslig om vi får enda ei Italiensk mynde slik som Aliia.

Nå skal jeg se masse film og kose meg resten av kvelden helt til jeg en gang etter midnatt skal gjøre lekser.

3 comments :

Lene said...

Virker som en koselig helg, selv om du ikke var helt i form :) Deilig å bli færdig med julegaver ;)
Awwh, om vi bare hadde hatt lov til å ha dyr her jeg bor nå...Skal dog innrømme at jeg er svakest for litt kraftige hunder som ser litt mean ut :P Er uendelig svak for engelske bulldogger og pitbuller!

Katrine said...

Koselig! :D Hadde planer om å gjøre lekser etter midnatt jeg også, men det ble ikke noe av o.o

Marthe said...

Bor forresten katten din hjemme hos deg, eller hos foreldrene dine? :)