Saturday, November 13, 2010

Know yourself - 17/30 - Beskriv noe du liker

Jeg liker den totale friheten det kan gi, og den varme roen du faller inn i. Jeg trives ikke slik alene, for jeg må ha noen å varme meg på og klenge meg til om jeg skulle bli redd. Jeg liker følelsen av evigheten som er innkapslet i minutter. Jeg liker følelsen når det er over, særlig om jeg har litt god tid. Jeg liker å kjenne på kroppen, å vite at hver en liten følelse, på godt eller vondt, er det eneste som forteller meg at jeg er i live, at jeg eksisterer.

- du trodde jeg beskrev noe kinky du...

Jeg elsker å prioritere det å sove. Prosessen jeg må igjennom for å sovne, selve søvnen og det å våkne er på en måte som å få tildelt en ny sjanse, bli født på ny.

 Derfor er det litt kjedelig at min romantikk blir feiet bort ved samfunnets obligatoriske rutiner.


Beskriv noe du liker!

7 comments :

Katrine said...

Vakkert skrevet. Evighet i minutter :3 Jeg liker også å sove, spesielt om vinteren ^^

ingeborg said...

Nydelig skrevet!

sv: støpte på fangs hos tannlegen for mange år sia :D

Mia Regine said...

SV: Hehe.. Ja, det er jo en måte å se på det ;)

Marthe said...

Sv; Jeg synes hun er kjempekul! Den eneste 100% renrasede jeg har :) Oppdretternavnet hennes var Peek-a-Boos Make Up Default :P Sminken er liksom Ullas særegne kjennetegn ;) Ja, og det at hun er ullen og har digre ører :P

Åff, jeg er altfor dårlig til å lese blogspot-bloggene, inkludert din >< Selv om jeg elsker bloggen din og synes den er kjempespennende!
Nå skal jeg lagre bloggen din slik at jeg husker å sjekke den jevnlig ^^

Marthe said...

Sv; Jeg synes hun er kjempekul! Den eneste 100% renrasede jeg har :) Oppdretternavnet hennes var Peek-a-Boos Make Up Default :P Sminken er liksom Ullas særegne kjennetegn ;) Ja, og det at hun er ullen og har digre ører :P

Åff, jeg er altfor dårlig til å lese blogspot-bloggene, inkludert din >< Selv om jeg elsker bloggen din og synes den er kjempespennende!
Nå skal jeg lagre bloggen din slik at jeg husker å sjekke den jevnlig ^^

Lene said...

sv: Damn, det er alltid demotiverende å åpne bloglovin å se så sinnsykt høye tall x) Fint å ha deg tilbake :D

Awwh, søvn er faktisk ganske magisk. Det å legge seg til å sove etter en tung og lang dag og bare puste. Det er også noe i det å tenke over at nå når du sovner, kan det faktisk vær at du kke vokner opp igjen, så jeg ser på søvn som en liten påminnelse også ;)

Aleksander Eilertsen said...

Haha fantastisk måte å beskrive søvn på! Ble nesten litt fanget i den episke fortellingen jeg! Og selv om jeg høres ironisk ut er jeg ikke det:P

SV: Ja, forstod nesten at det var dine interesser som gikk igjen der. Darth Vader er jo klassiker ut av en annen verden (bokstavelig talt).

Når jeg så den nå, forrige uke hadde jeg ikke sett den på så mange år, at jeg helt ærlig ikke tenkte noe videre over den scenen. Trodde den var en del av originalen. Men nå har jeg sett filmene på engelsk i det siste da, vi prøvde på norsk, men stemmene ble så .... rare. Sangene er klassikere på norsk, men mye finere på engelsk:)

Har egentlig funnet ut at barnefilmer er vel så bra som de nyere "voksen" filmene. Både gode minner, og gode filmer. Synd de ikke lager dem sånn lenger:P