Monday, November 15, 2010

I remind you

Jeg minner deg på at jeg har en sang spillende av i bloggen for dere. Særlig til dere som skrur av lyden når dere er på bloggferd. Ettersom jeg har forstått så spiller musikken seg av seg selv hos dere. Uansett, det er en flott instrumental som fortjener å bli hørt, om så bare én gang. Den starter kanskje litt rart, men jeg liker det. Og jeg vil meddele med en gang jeg oppdaterer til en annen låt.

Dessuten har jeg link til formspringen min lengre ned på siden. Der er det åpent for alle slags spørsmål foreløbig. Ikke at jeg oppfordrer noen til å ruge ut spørsmål, heller om det er ubesvarte spørsmål som man aldri finner anledning til å spørre om ellers.

Kameraet er funnet, rommet er ikke rydda, alle leksene er ikke gjort, og diverse eviglange lister står for agendaen. Jeg boikotter hele driten og setter meg ned med en film sammen med elskling.

Ha en fin kveld!

5 comments :

Krrristian said...

Sv: Sånn challenge er ikke helt min greie. Føler det er så oppbrukt. Vil heller kjøre min egen greie :P
Da får jeg heller lage en challenge på mine egne premisser. God ide!

Krrristian said...

Sv: Tror kanskje jeg skal prøve det. Takk :)

Miss0 - svensk tjej i Oslo said...

sv; ja changeling har jag faktiskt sett och den var bra! :)

Tack för tips av andra bloggar. Ska kolla in dem :)

Katrine said...

Yess!! :D Boikotting er tingen :3 Det er film med en elskling også <3
Hvis du plutselig finner ut at kameraet ditt vil til oslo for å ta bilder på fredag eller noe sånt, så må du si ifra ^^

Ms North said...

låt? jeg finner ingen låt her :/ hører ihvertfall ikke noe..hmmm. kanskje det er fordi pc'en / nettleseren min er litt klikk. grrrr..irriterende. må fikses, jeg vil høre!