Monday, November 1, 2010

Halloween 2010

Vel, så var det Halloween da. Ikke selveste kvelden, men kvelden før. Vi kledde oss ut, jeg sminket herskaret og vi hadde det gøy, gøy, gøy! Merk: Det er ikke mitt fulle antrekk på bildet. Det er bare kjolen jeg bar under den fine kåpa mi og det herlige kjedet mitt som jeg kan blogge om siden.

Jeg er riktignok oversminket, men det er deilig å se at jeg ikke ble særlig brun i sommer. Leppene derimot kan jeg bare drømme om.

Elskling ble dårlig, men det gjorde ikke jeg - for en gangs skyld. Der imot fikk jeg en kul i hodet, ødelagte ben på killerheels og litt vondt i ryggen.
Ut over det hadde vi det veldig gøy. Jeg og svigemor dansa og burde vel egentlig tatt kvelden litt tidligere enn vi gjorde.

Jeg tilbrakte egentlig ikke så mye tid med elskling den kvelden, for han hadde mye å ta igjen med gamle venner som holdt til på samme utestedrer.

Søndagskvelden var vi likevel beredt på å gå på knask eller knep i nabolaget. Og merk førstkommende bilde, hvor utrolig skummel Julian ser ut! Me in front with closed eyes.
Alt i alt en herlig helg og en herlig feiring av Halloween. I hvert fall bedre enn i fjor, da vi ikke gjorde annet enn å sitte på rumpa og sture (såvidt jeg husker). Og ja, det er lillebroren til kjæresten min, som har så langt og flott gyllent hår!

Har du hatt en fin halloweenkveld/helg?

5 comments :

Haust said...

Så pen du er :)

ANNIKA said...

Det både hørtes og så ut som en helt konge kveld! Råe kostymer :D
Min Halloweenfeiring var helt ok :)

LYDIA said...

sv: Wow, tack snälla du! :] Blir så glad!

Lene said...

Har hatt lyst på sånn Guy Fawkes maske i evigheter! De er så stilige! Råfine bilder :D

Sv: Ååååh! Råeste svigermoren du har fått da!! :D Wicked!! :D

Katrine said...

Du er så vakker! :)