Thursday, November 25, 2010

Det er kaldt!

Ja, det er kaldt. Jeg har rota bort lua mi og holder på å fryse halvt i hjel. Tenk, det er ikke engang blitt desember!

I dag hadde jeg, av alle personer, ansvar for oppvarmingen for gymtimen. Yay for det! Det var heldigvis ikke bare jeg som ble sliten og fikk blåmerker.

I dag har jeg skrevet en tresiders ide av en filmatisering. I morgen skal jeg riktignok bare tilbringe 3 timer på skolen, men da skal jeg igjennom en fremføring og en prøve! Pitty me.

I helgen skal jeg til mamma og pappa. Har vært der litt hver uke i tre uker nå. Det merker jeg at de setter pris på. Elskling har nettoppp vært å shoppa en massiv menge julegaver til seg selv fra meg. Jaja, tenker jeg.. da var jeg visst ferdig allerede? (men neida, jeg må da få gi ham noe personlig og hemmelig også?)

Nå skal det øves! God natt.

4 comments :

Jenni L said...

Hrrr, I hate cold.Snow is pretty and brings light but errr...

Marthe said...

Lykke til!

Det er så altfor, insane kaldt.. Flere netter på rad nå, har jeg ikke sovet en dritt, fordi jeg ruller meg rundt og er iskald. Og det med to dyner og pledd, pluss en mur med puter stablet opp etter den kalde veggen jeg ligger inntil.. Hjelper lite når det trekker isvind fra vinduet. Huff!

Kjenner jeg er glad for at jeg er ferdig med gym, altså :P

Katrine said...

Sliten og blåmerker? Hva var det dere egentlig gjorde i den gymtimen? *ha mange komiske episoder i hodet* :3

Kanskje litt sent å si lykke til nå, men jeg håper det gikk bra ^^

Du får gi et hint hvis du plutselig har masse tid til overs i helgen :)

Lene Cathrin said...

Hei:) Du har vunnet den lille konkurransen jeg hadde på bloggen min for et par uker siden, der man kunne vinne ei rød sløyfe som jeg hadde laget. Hvis du sender meg en mail (finner mailadressen min under "Kontakt" på bloggen min) med adressen din så skal jeg prøve å sende sløyfa så fort jeg har mulighet til det:)