Sunday, November 14, 2010

5 blogger jeg leser og hvorfor #2

Interessant, mystisk og vakker jente med god smak innen det meste. Her henter jeg inspirasjon til så mangt, samt leserglede i hennes ord!

Nydelig og inspirerende kvinnemenneske med en forkjærlighet for dyr. Hun deler sin interessante hverdag som sjelden forekommer uten noen dyregleder. Dessuten er hun vanvittig pen, så det er verdt det om hun så bare hadde publisert bilder av seg selv.


En slik særegen jente skal man lete lenge etter. Hun lever i sin egen lille boble som man kan ta del i i bloggen hennes. Hun skriver om de små gledene i livet og deler alt hun syns er fint. En stor inspirasjonskilde, og hun er av de få jeg leser eviglange lister hos.

Denne jenta har god sans for humor og en interessegren som du ikke finner hos så mange bloggere i dag. Her henter jeg en av de små gledene i hverdagen, om hun så blogger frustrert, om hobbyer eller bare for å vise at hun lever.

Jen Obscene
En usedvanlig vakker jente med lysende personlighet. Det er aldri mangel på intrykk i hennes publiseringer og jeg inspireres til å leve livet til det fulle.

(Det kommer flere slike innlegg, så om du føler deg savnet kan det jo hende du dukker opp. Tips meg gjerne om blogger, for jeg vil farges mer!)

10 comments :

Annaal said...

Sv; Mongo Ninja var rett og slett awesome. Anbefaeles, og den nyeste skiva dems er også fullkommen! :)

Mia Regine said...

Dette gjorde virkelig kvelden min (og uka for den saks skyld) :) Tusen hjertelig takk for fine ord!!

SV: Jeg tror sangen ble brukt i en av trailerene til spillet. Om du vil se virkelig gode sci-fi-serier (som er en hel verden unna StarTrek og slikt langtrukket kjedelige greier som er forbundet med sci-fi) så anbefaler jeg Battlestar og to miniserier som heter Triangle og Taken.. Det er utrolig bra og mystiske greier!

Mia Regine said...

SV: Kult! Er ikke så mange som har sett dem!
Hehe.. Om du har sans for Star Trek er det nok episoder å se ihvertfall ;) Jeg ha et bilde av meg selv ved siden av Captain Jean-Luc Picard (ok da.. En voksdukke på Madame Tussauds, men bedre enn ingenting)

Mette said...

Woooh, jeg er nevnt jo! :D

Jeg føler meg så spesiell

Krrristian said...

Sv: Tusen takk for det :)
Det er en sang kalt Utferd av Storm. Et band Fenriz og Satyr lagde på nittitallet en gang :)

Lene said...

sv: Japp, kjøpte de for en 4-5 år siden, og har ligget og rotnet i skapet siden x)

Krrristian said...

Sv: Tja, jeg burde kanskje det. Jeg har jo mål om å blogge mest mulig, men som regel er jeg alt for sliten etter jobb til å blogge :P Har til og med blogget i dag og! Fire dager på rad. Ny rekord! xD

Millie said...

Nåh, dette er jo alle (bortsett fra Mette) blogger jeg leser, eller venninner av meg!
Dritkos å se sånne innlegg!

Marthe said...

Jeg så ikke dette før nå, jeg! Så utrolig koselig :) Made my day ;)
Takk skal du ha - du er supersøt!

Anonymous said...

rosix.blogg.no :)