Friday, October 8, 2010

Zygaena Lonicerae

Good morning!
Vel, morgen og morgen. Formiddag kanskje. Jeg er sikkert ikke alene om å ha sovd en stund. I dag skal jeg skrive store plakater og forberede meg med slagord til en demonstrasjon mot nedleggelsen av 854 og 855 busser jeg er svært avhengig av for å komme meg rundt og ikke minst hjem fra skolen. Busser som andre er helt avhengig av.

Er du rammet, vet du ikke så mye om det, eller vil du være med å støtte så møt opp i stogata på Jessheim kl 12. Nyheter er tipsa om å komme kl 13.

Vi trenger så mange folk som mulig med på dette. Folk vet tydeligvis ikke hvor ille det påvirker dem. Ingen korrespondering med toget, bare buss i rushtiden(hvor det allerede er fullt på bussen) og ingen buss i helgene!

(Trykk på animasjonen for å se uredigert bilde)
Det er en bloddråpesvermer jeg ble venn med (blandt mange) ved orrestranda på klepp i sommer.

7 comments :

Little Miss Anderson said...

weeey. Drit kult design :D

Julie said...

Re: Ja det var virkelig noe for seg selv.

Veldig fint bilde ;) Liker headern

Katrine T.J. said...

Sv; Jeg er ikke helt sikker. Akkurat nå vipper jeg mellom to veldig vanskelige valg og jeg håper jeg velger riktig innen slutten av oktober, for da skjer det noe radikalt elns :)

Kjempefint bilde! :D
*savn på tiden da insekter fløy rundt*
Æsj, jeg vil ha sommer igjen jeg nå... :P

Alice said...

wow, kjempe fint bildet + redigert! eg syns sommerfugler er creepy, de er så hårete.

seriøst nedlegging av busser? litt rart da når ungdommer og voksne er avhengig av den bussen? Har akkurat ikke noe særlig stor bussproblem hos meg i hvertfall. jeg bor så nærme sentrum..

lykke t!

Alice said...

wow, kjempe fint bildet + redigert! eg syns sommerfugler er creepy, de er så hårete.

seriøst nedlegging av busser? litt rart da når ungdommer og voksne er avhengig av den bussen? Har akkurat ikke noe særlig stor bussproblem hos meg i hvertfall. jeg bor så nærme sentrum..

lykke t!

Marita said...

SV: Ja, jeg er vel kanskje det om denne oppgaven! Mhm, gleder meg veldig til jul! :D
Så utrolig stilig bilde!

Camilla said...

Shait, skal de legge ned 854 og 855?? Jeg var selv veldig avhengig av dem da jeg bodde på Jessheim, så jeg kan lett skjønne frustrasjonen din - og sikkert mange andres.
Akkurat det trodde jeg ikke skulle skje med det første.