Wednesday, October 20, 2010

Star wars figurer

Æsj, jeg har sovd siden jeg kom hjem fra skolen i dag. Ble visst lite lekser på meg, og det var lite vits i å dra hjem alle de tunge bøkene samtidig.

Jeg har begynt å lese en ny bok til særemnet: Agnar Mykles Sangen om den røde rubin. Har ikke lest stort i den enda. Utover det har jeg gjort et innkjøp i dag. Nei, det er ikke bildet over, bildet over er kjøpt for noen uker siden og legges ut for å briefe om at jeg har kjøpt dem i original innpakkning. Nei, det er ikke de originale dukkene, men det er de oppdaterte i eksakt samme pakkedesign som de som ble solgt på 70-80-tallet! Ikke tips meg om du begynner å gå lei SW, cause I don't! Ut av digresjonen: Gjett hva jeg har handla i dag!(skrev vel om det nederst i Lynch innlegget.

Også blir jeg nødt til å forskyve Know Yourself 10/30 "Beskriv ditt forhold til religion/tro" til i morgen. Og da skal jeg prøve å rekke alt av lekser og blogging som jeg har lyst til å rekke.

1 comments :

Katrine T.J. said...

Filmkveld? :D

Æsj, lekser suger... -.-
Frihetsberøvelse! ó.ò