Thursday, October 7, 2010

Oktober


I oktober vil jeg lære mer enn læreren min kan om atomer.
I oktober vil jeg gjøre en 7/30 dagers bloggutfordring, men jeg vet ikke hvilken.
I oktober vil jeg redigere bilder.
I oktober vil jeg ta masse bilder før snøen kommer.
I oktober vil jeg være ute så mye som mulig.
I oktober vil jeg se skjønnheten og udyret titalls ganger etter den 20.
I oktober vil jeg se masse filmer jeg ikke har sett før.
I oktober vil jeg sniklytte på folk som har interessante samtaler.
I oktober vil jeg smile til alle fremmede.
I oktober vil jeg lese et poe dikt hver dag.
I oktober vil jeg drikke melk med honning i minst to ganger.
I oktober vil jeg huske å skrive ned alle drømmene mine.
I oktober vil jeg skrive om alle de fine og rare tingene jeg tenker på.


Inspirert av Mariell.


Hva vil du i oktober?

11 comments :

LexieV said...

I Oktober vil jeg gjøre mye rart, men jeg blir sannsynligvis bare stuck med jobb og sykdom anyways, såeh :D

sv Jeg gjør mitt beste for å engasjere :P

LexieV said...

I Oktober vil jeg gjøre mye rart, men jeg blir sannsynligvis bare stuck med jobb og sykdom anyways, såeh :D

sv Jeg gjør mitt beste for å engasjere :P

Marie said...

For noen nydelige bilder!
I oktober vil jeg også ta masse bilder før snøen kommer. Også vil jeg gå masse turer i vinden om kvelden for å se på månen og stjernene.

sv; Det kan jeg sikkert gjøre senere ja :) Er jo så mange plasser jeg kunne tenkt meg å besøke, så det var en god ide :D

Marie said...

Oh, forresten så jobber jeg på BR-Leker :)

Carina said...

SV: Joda, det kan jeg :)

Åh, nydelig innlegg! Hmm, melk med honning i hørtes ikke dumt ut, du.. yum.

I Oktober vil jeg feire 21 årsdagen min! ^^

missM said...

Jeg liker lister :) Din var fin, det er fint å ha litt planer og "mål" å sette seg for en måned fremover.

Ilmi Aurora- KOMMENTERER TILBAKE said...

sv: tusen takk, og tusen takk for kommentaren på bloggen min :D
mye man kan gjøre i oktober

Ilmi Aurora- KOMMENTERER TILBAKE said...

sv: tusen takk, og tusen takk for kommentaren på bloggen min :D
mye man kan gjøre i oktober

beate said...

Hei ! du deltok i en konkurranse jeg hadde på bloggen og du vant, og nå har jeg lagt ut en bloggvurdering. dette er første gang jeg skriver en bloggvurdering så ikke døm meg x)

link:
http://bejate.blogg.no/1286460844_bloggvurdering_av_cat.html

Katrine T.J. said...

Takk for inspirasjon :'D
I oktober skal jeg forandre livet mitt radikalt, ta et vanskelig valg og slike ting.
Elsker bildet btw! :D

Catharina said...

Katrine; oi, forandre livet radikalt!? det høres egentlig ut som noe jeg kunne tenke meg! Kanske oktober er måneden for meg også o.o?