Friday, October 22, 2010

Nysnø 2010

Det er så fint med snø. Jeg aner ikke hvor mange klagekommentarer jeg har spredt ut til folk, men endelig kom snøen til meg også. Dermed anntar jeg at alle har fått snø, så jeg velger å ikke engang spørre om akkurat du har snø.

Ååh, vakre nostalgi! Elsker det. Elsker snøen. Folk klager på kulda, men for å være helt ærlig syns jeg det er kaldere med plussgrader og fuktighet i lufta enn minusgrader og null fuktighet. Fuktigheta er hard!


Jeg er allerede hjemme fra skolen. For øyebliket spiser jeg en blåbærskyr og koser med pusekatten Burre. Snart tar jeg turen til Sverige med svigers. Og i kveld kommer pappa og henter meg og elskling for en helg i Rælingen.Fint!

Hva er dine planer for kvelden/helgen?

7 comments :

Marielle said...

just nu har jag 2 tävlingar på min blogg och båda avslutas på söndag (24/10). Vinsterna är ett high heel-halsband från merasmycken.se och skosmycken från by M design. Vad gärna med!
(om du inte är intresserad, ursäkta att jag stör)

ha en bra dag!
kram

Carina said...

SV: Ultra er på storsenteret =)
Hvis du vil flytte daten vår hit kan vi henge på mainstreambutikk og drikke kaffe på baraccoa. Det er slik jeg fordriver dagene mine hvertfall! Haha :P Meh, I have no life.

Draup said...

Snø<3 Ha en fin helg!

Lene said...

Just did ;) Be kind! Jeg var litt sær, sort of x)

sv: Awwh! Nei, jeg har virkelig alltid hatt en liten weak spot for skjønnheten og udyret, så må nesten bare skaffe den før eller senere ;)

Hehe, kjenner til det å ha masse bilder en sikkert burde ha lagt ut, men får liksom aldri tid eller har ork til det x) Jeg er i allefall meget gira på ett Dubaiinnlegg med massevis av bilder :D

maerii said...

Åh, jeg skulle ønske jeg også hadde ork til å løpe ut og oppleve den aller første snøen for this season C:

BloggenHarNoenSterkeHistorier! Lese? said...

Mange som skriver om trste ting. Men d hjelper å få d ut med å skrive og dele d med andre om man vil :). Jeg skriver også tekster om alt mulig :) :)

Lene said...

sv: awwh, så skjønn du er! Tusen takk! Men tro meg, du trenger verken ett annet ansikt eller å skulle ønske du kunne se bra ut på bilder, for du er absolutt mer enn pen og vakker nok fra før av, og du ser jo faktisk utrolig nydelig ut på ALLE bildene jeg har sett av deg! Jeg må ha en pro fotograf, sminkør å redigerer til å se brukbar ut, liksom ;)