Monday, October 18, 2010

Møte med Lynch

Klokken er over leggetid og jeg har ikke gjort noe produktivt i dag. Rart hvor rådløs jeg blir så fort min bedre halvdel ikke er i nærheten. Han kommer nok ikke hjem i kveld heller, for på et møte med den annerkjente regissøren David Lynch (bla. : Twin Peaks, Elefantmannen, Blue Velvet og Lost Highway) sitter de nemlig å ser Inland Empire, en film på hele 3 timer.

(Jeg vedder på at man kunne solgt billetten for opptil 3000 kr. Folk fra langt nord i landet stod klar i oslo den 4. oktober for å kjøpe billetter. Noen knappe fikk kjøpt seg billett)

Om du lurer så takka jeg nei til å være med. Lynch var stor for meg, og det hadde vært supert å møte ham, men som studenter hadde vi ikke råd til å fiske opp billetter til oss begge.

Jeg rekker ikke dagens Know Yourself challange "Beskriv et drømmeliv" men jeg tar det så fort jeg har tid i morgen.

Har du gjort noe produktivt i dag?

Med det takker jeg for meg: God natt!

2 comments :

Katrine T.J. said...

Wow! Synd du ikke fikk dra :(

Selv har jeg sovet til fire og loket på nettet <.< Jeg føler meg produktiv o.o

Camilla said...

Åh! Heldige kjæresten din!