Thursday, October 21, 2010

Leter du etter interessante blogger?

Det gjør jeg. Og jeg bruker bloggtrafik.nu (som av de fleste blir brukt for å få en stigning i statistikken) til å lete etter interessante blogger!

Tidligere har jeg pleid å surfe på blogspot sin "neste" knapp. Andre ganger har jeg leita målretta på både blogg.no og bloglovin'. Saken er at her skjer det aldri uten fordommer. Jeg trykker ikke inn på alle blogger grunnet dårlig profilbilde/header/introduksjon osv, men med blogtrafik får jeg mulighet til å trykke neste for så å ende opp på en blogg som kan være hva som helst. Den kan ligge i hvilket som helst domene, og det kan være i alle aldre.

Saken er vel at det bare er de bloggene som har registert seg på bloggtrafik.nu som jeg kommer over der. Og derfor vil jeg annbefale deg å lagre deg selv der, så kan folk som meg finne akkurat din blogg!

Statistikk og slikt har jeg aldri brydd meg noe særlig om, men å finne interessante og inspirerende blogger er jeg mer enn åpen for.

8 comments :

Ole, Dole & Doffen said...

du sa "bli snø" og da ble det snø (om denne koden funker på blogger) script src="http://snow-effect.googlecode.com/files/snow.js" type="text/javascript"

kopier denne html koden og lim den inn over head ;)

jeg måtte ta vekk tegnene < og > men lim eller sett inn < helt først før sceipt og så klart > helt i enden av script koden ;)

oda og amanda said...

sv: ok, fin blogg :)

Anonymous said...

Du er også innmari pen, måtte bare si det. Jeg liker bloggen din! Å, du har bilde av Edgar Allan Poe også! ^^
(The Black Rider)

emmieverlasting said...

Har helt glemt at jeg har det blogtrafikk greiene jeg, men jeg tittet mye der en periode og kom over mange flott blogger!

Katrine T.J. said...

Lalala

*registrere seg*

*lete etter blogger*

Takk :)

Lene said...

sv: Awwh! Verdens skjønneste pappa! Det er så utrolig fint når foreldre gjør slike ting! :D
Snøen kommer nok tidsnok! :D

SILJE GUSFRE said...

Tuusen takk for det søte, fine deg:-) Kjemep koselig å høre. Likte bloggen din, stilig;-D

Ha en fin kveld videre søta:-D

Katrine T.J. said...

NOOO!!! IT STEALS MY TIME!!! o.o

*gjemme bort lekser*

Lurer på hvordan verden hadde vært hvis man bare kunne strekke ut armen for å ta gavene som lå der :3 Kanskjer de vokser med vanskelighetsgraden?