Monday, October 4, 2010

Lei elektronisk månedskort allerede

Jeg trenger din hjelp - helst innen i morgen tidlig!
Du har ikke tilfeldigvis peiling på om mitt elektroniske reisekort kan gjøres valid på ny(som i at jeg kjøper nytt månedskort) hos togkonduktør eller bussjåfør? Det er kjedelig å måtte bruke 120,- + 400,- på transport bare denne måneden!

Ei diger kjærring jeg fant i stallen i forrige uke. Tok hu med inn for å prøve å fotografere henne litt.

Dumme meg som tydeligvis har skrudd av kommentarfunksjonen. Det skal ikke være lett.

1 comments :

Carina said...

Jeg tror det skal gå an å validere det på Narvesen hvertfall... men usikkker på buss og tog.

SV: Haha, tror jeg på! Jeg mener... det er ikke hver dag man ser en 20åring med henda i en sølepytt... eller jo?
Og ikke hver dag man kommer over en fantastisk Kaizer-bil :P