Wednesday, October 27, 2010

Know yourself - 14/30 - Beskriv smaken av noe du syns smaker godt

Det er rundt og skinnende. Det vokser på trær med rosa blomster. De er mørke og syrlige, svulmende og søte. De eksploderer i munnen og er godt med is eller som syltetøy. Det kan minne om mandelsmak om du fokuserer veldig på mandelsmaken. Og i godteri er det ofte mandelekstrakt blir brukt fremfor kjemiske fremstillinger av den egentlige smaken.

Jeg ofrer skrik og skrål for å plukke dem blandt maur, fugler og veps. Jeg spiser meg kvalm om jeg har sjansen. Du kan lage saft eller pai av det, eller kanskje du vil lage muffins eller tørke dem. De er dyre om du skal ha dem i butikken og det er teit.


Det ble beskrivelse utenfor dens smak. Jeg liker kirsebær, jeg. Hva liker du?

1 comments :

Camilla said...

SV: Jeg er helt fullstendig uinspirert på tegnefronten nå om dagen - nå når jeg endelig har tid! Typisk.

Veldig enig i det med fotokopiering, ja. Jeg var veldig glad i det for noen år siden, og har sikkert hatt noe fremgang teknikkmessig pga. det (og det er jo bra), men fy (!) så lite kreativt! Det er ihvertfall en sikker måte å bremse tegne-enthusiasmen på!

Håper du finner igjen tegneflyten snart selv. Jeg har sett at du er veldig flink, nemlig ;)