Monday, October 25, 2010

Know yourself - 12/30 - Beskriv et sted du liker

Skogen.

Generell all skog. Særlig der det er minimalt med maur. Jeg liker lukten, plantene, lydene. Alle intrykkene jeg får er fine. Jeg kan løpe, gå eller sove i skogen og jeg kan spise av skogen. Jeg liker skogen for alt den har å tilby.

Utfordringen skulle vel egentlig gå ut på at jeg skulle beskrive det. Jeg burde beskrevet lukten, følelsen det gav meg å løpe og hvorfor. Men det får bli en annen gang. Skogen har mye å gi meg så jeg tviler på at dette blir siste gang jeg utrykker noe for den.

2 comments :

Haust said...

Åå, skogen <3 Timene flyr unna når man er der!

Tenkte jeg skulle si ifra til deg at jeg har ny blogg. ;)

Katrine said...

Herlig! Er selv glad i skogen og skulle gjerne ha bodd der, i et tre eller lignende :) Bare ved å se på bildet i innlegget kan man kjenne vinden mot kinnet, høre lydene og kjenne luktene skogen har å by på! :D