Tuesday, October 12, 2010

Jeg savner det

Jeg savner Lost. Jeg savner da det var virkelighet. Da inspillingene ble planlagt og fant sted. Jeg savner muligheten til å kunne dra til hawaii og snike meg inn på settet - en mulighet jeg aldri var spontan nok til å ta.

Jeg savner oppblussingen på nett. Jeg savner alle spørsmålene. Jeg savner alle de interesserte menneskene. Jeg savner alle spørsmålene.

(Bildene er fra skuespilleren William Mapothers(Ethan fra LOST) blogg "All Things William".)

Jeg er lei av at folk enda ikke føler de har fått besvart alle spørsmål. Jeg er lei av folk som slutta å se etter 2. sesong. Jeg er lei folk som dømmer det før de har sett det. Og jeg er mest av alt lei de som gir sesong 6 terningkast 2, som gir meg det intrykk at de ikke har sett eller fått med seg noe som helst.

Jeg blir så lei det at jeg får lyst til å bli annmelder selv!

12 comments :

Katrine T.J. said...

Men hvorfor blir du ikke anmelder? :D Du ville sikkert ha gjort en fantastisk jobb!!! :3

Katrine T.J. said...

Sv; Høres fornuftigt ut :3
Og tusen takk for nydelig tilbakemelding :D!!!
*være hoppende glad* <3

Lene said...

sv: hehe, skulle ønske jeg klarte det like lett, men i en klasse på 10 jenter får man janteloven alvorlig inn med teskje langt ned i halsen, enten om den er din egen eller deres ;P Nei, har bare ett litt rart hode jeg ;)

Skal ærlig talt inrømme at jeg så faktisk aldri på lost, så omtrentlig aldri på TV før, og da fikk jeg det liksom bare ikke med meg, uheldigvis, for jeg har hørt at det skal være wicked!

ingabi said...

ÅÅHH savner det sinnsykt selv! alle spørsmålene, forumene, debattene, ventingen! og alt det andre.

Er også arg på de som klager over ubesvarte spørsmål. Det er jo lost for faen! lost hadde på en måte dødd helt om alt ble avslutta og besvart.

Anonymous said...

Så du kan lage header til oss ? :)

ANNIKA said...

Jeg tror jeg så til inn i sesong 3 om jeg ikke husker helt feil. -Men jeg skal innrømme at jeg ga opp da jeg hørte at det skulle bli syv sesonger. Tror ikke jeg hadde klart å følge med :P
SV: Så hyggelig! :D

Mia Regine said...

SV: Æsj, det suger.. du får undersøke om du får en fridag eller noe ;)

Skal ha eksamen også (dette er bare prøveeksamen), så det kommer enda en sjangse :)

Annaal said...

Sv: Jeg har egentlig ikke råd til det jeg heller, noe jeg faktisk ikke skjønner, siden lønnen min ikke er så aller verst kombinert med at jeg faktisk bor hjemme. Så jeg tenker å skrive en kontrakt slik at jeg er nødt til å betale, noe som kan motivere meg til å begynne å bevege litt på skrotten også. Det trengs. :p

Regine said...

Eg såg vel dei to første sesongene av lost og så falt eg ut.. eg suger på å følge med på serier, og syns ofte det blir for voldsomt etterkvert.

sv: smak og behag, eg likte gulldetaljene eg:)

Carina said...

SV: Miiihiii <3<3

nissen said...

stygge fuhøl, du å den ubblege kjærasten din kan dra te bæsj begge to

Catharina said...

nissen:
Du har tydeligvis dømt deg selv til det samme ettersom du er for flau til å linke eller oppgi noe særiøst navn.

Takk for kommentar.