Friday, October 29, 2010

Jeg og kameraet tenker ikke alltid helt likt

Se her. Nydelig lys, tåke og duse farger. Kameraet gir riktignok crappy kvalitet, men dette er de originale fargene som fant sted i morgen. Jeg tok omlag 10 bilder før kameraet forstod å formidle fargen riktig. Trykk på bildet så får du se hva kameraet trodde at det skulle se ut som.


Jeg vil ha speilrefleks. Jeg vil ha makrolinse og jeg vil ha utstyr så jeg kan ta bilder under vann. Dessuten vil jeg ha et teleskop også så jeg kan fotografere verdensrommet. Har du kanskje oppdaget hvor vakkert jupiter skinner for tiden?

Forresten, til høyre i bloggen har jeg oppdatert den låta som har spilt i den siste tiden. Denne er fantastisk!

Of topic:
Jeg kjøpte (elskling kjøpte) i dag.

4 comments :

Nøve said...

Så utrolig fint! Verden er helt magisk noen ganger. <3

Lene said...

fint bilde:-)
kos dere med serien.

Lene said...

Wow, utrolig fint bilde!! Jul er like rundt hjørnet, ønsk :D:D:D:D

Sv: Ooh, tusen takk skjønne du! Come and join me to the short side ;) Tror du hadde vært utrolig kul med det :D

Trolljegerne var wicked! LØP Å SE! :D

Hehe, jeg tror den delen av meg som er helt enig med deg på det punktet har gått litt i dvale :P Har hatt alt for kjedelig påvirkning de siste par årene x)

Miss0 - svensk tjej i Oslo said...

Jag ska köpa mig lite smått och gott från e.l.f. Bland annat face mist och ansikts primer :) Och fler kost så jag har det jag trenger när jag ska sminka mig :)

Det är fint med mig tack! :) Hoppas du får en fin lördag :)