Monday, October 25, 2010

If We Hold On Together

I dag har jeg shoppa fine ting på salg. som en veske og sko jeg har hatt lyst på. dessuten viste jeg elskling to fine kjeder jeg fant og han sa at de var meg og at jeg skulle kjøpe - så jeg kjøpte.

Jeg ble invitert på spontanlunsj av storebror. vi spiste kjempegod pizza og snakka om halloween.

Jeg har vært med elskling på tur i oslo etter skolen for han skulle på skolemøte da. jeg shoppa mens han var på møte men egentlig trenger jeg koden til kortet mitt for nå har jeg ingen flere kontanter. på veien hjem fant vi ut at månedskortet til elskling var gått ut for noen timer siden, heldigvis var det bare konduktør som sjekka og han fikk kjøpt nytt. vi shoppa star wars figurer og delte meninger med en liten gutt som stod og pekte ut sine favoritter med noe jeg antar at var hans mor.

Jeg stresser ikke selv om jeg har kjempemasse jeg skulle ha gjort. jeg har prøver og innleveringer til skolen. jeg må vaske klær og rydde rommet. jeg må dokumentere for å få grunnstipend og jeg må få nok søvn og tid med elskling. jeg er veldig glad og nekter å la mørketiden ta meg i år.

Jeg ønsker meg et teleskop så jeg kan se på stjernene og jupiter som skinner så sterkt nå. jeg vil bruke det som en linse til et fremtidig kamera. å i wish jeg hadde plass for da hadde det blitt med meg et teleskop hjem i dag. det står og smiler til meg hver gang jeg passerer fotoknudsen. gief

Jeg vil feire halloween på ordentlig. jeg vil spise gresskarpai og kle meg ut og skremme barn. jeg vil se skumle filmer hele helgen og ha det gøygøygøy. jeg tror egentlig ikke det blir noe særlig av i år.

Sammenlagt har jeg det egentlig veldig fint selv om jeg er sliten og skulle ha gjort mye. Jeg har hatt det fint med fine mennesker og skal ikke klage utover det. jeg er optimistisk!

♠ Hvis du noengang skulle lure på noe har jeg formspringen min liggende til høyre i bloggen.

 
(Kjenner du den igjen? tips: den er i rulleteksten på en fin tegnefilm av Don Bluth og jeg har nok blogget om den før)

3 comments :

Haust said...

Sv: Nei, ikke noe særlig trivelig synes jeg :s Og takk for fine ord!

Katrine T.J. said...

:O!!! Sangen vår!

Kjempebra! La mørketiden vandre videre alene :3

Æsj, tror ikke jeg får feiret ordentlig Halloween jeg heller siden jeg skal forsøke å ta skolen seriøst! :/

Catharina said...

Katrine: Jaaaa <3 : D

åh æsj.. skolen ja.. har ikke glemt den :C