Thursday, October 21, 2010

I mitt hode

A: Skjønnheten og Udyret på bluray/DVD
B: Helg
C: Svensketur
D: LOST sesong 6
E: Julegaver
F: Trenger mer lys på rommet før det blir bekmørkt
G: Alt jeg vil meddele
H: Jeg vil lese mer
I: Straks 3 år med elskling
J: Kvalitetstid med pappa
K: Skole
L: Vil klippeslitte tupper og farge håret mørebrunt istedenfor sort.
M: Jeg vil ha snø
N: Jeg vil spille Morrowind
O: Gleder meg til kåpa mi kommer
P: Rydde rommet
Q: Leke mer
R: Tilbringe tid med venner
S: Lage julekort og vise dere hvordan!
T: Jeg vil ha et nytt og større filmskap
U: Jeg vil vite mer om alt
V: Feire halloween på ordentlig
W: Jeg vil ha ullsokker
X: Jeg må huske å skrive opp drømmene mine
Y: Jeg vil fargelegge i Star Wars boka mi
Z: Jeg gleder meg til advent
Æ: I år skal jeg ake masse
Ø: Jeg lurer på hva folk ønsker seg til jul
Å: Jeg vil finne ny fin musikk

Fra a-å, hva tenker du?

Husker du hvor musikken er fra?

2 comments :

ISELIN BROX said...

sv; ga 700 kr for dem :)

Lene said...

Oooh, jeg vil se hvordan man kan lage fine julekort :D Har alltid synest det er så gøy, men har aldri vært noe flink med det x) Jeg har så utrolig lyst på Skjønnheten og Udyret!! :O :O Den er så vakker!